Followers

tisdag 3 september 2013

Programdag

Skolan idag.. programdag. Samlar ettor, tvåor och treor i samma program där treorna (och ibland också tvåorna) står för underhållningen. Vi  körde olika lekar och sedan fika. Var faktiskt rätt så kul ändå, trots att jag var skeptisk innan! Och mina muffins gick det också bra för. Håhå.

Jag fikade jag med, tro det eller ej. Kan de andra fika, kan jag! Punkt slut.

Ska äta mjukglass på torsdag. Måste passa på nu ett par gånger innan det tar slut för säsongen.. frågade faktiskt på ica hur länge de skulle sälja - tills mixen tar slut, sa de, någon vecka eller två. Såg att jordgubbsströsslet var slut, men kolasås fungerar lika bra. Slurp.

Hade tänkt skriva ett superdjupt inlägg om "acceptans inom ätstörningar" men det tog liksom stopp i hjärnan. Hade till och med antecknat på mobilen att jag skulle skriva om det (som vanligt kom jag på det minuterna innan jag somnade igår) men det får bli en annan dag helt enkelt. Nu ska jag passa på att städa medan jag känner städlusta (händer sisådär en gång i halvåret) och sedan äta vaniljsås.

Ps. Varmrökt röding med romsås är GRYMT gott!




Som ni säkert lagt märke till har de lossnat lite från kanterna - men inget som påverkade smaken! Supergoda. Lägger upp recept sedan :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar