Followers

måndag 2 september 2013

Personlighet?

Gjorde precis ett personlighetstest på jobbsafaris hemsida. Ni kanske redan vet att jag är hemskt förtjust i tester och enkäter av olika de slag.. I alla fall, när jag blivit klar med testet kände jag att detta test hade jag kanske gjort förut? Kanske till och med bloggat om det? Så jag googlade personlighetstest pavagned och kom genast till detta inlägg- http://pavagned.blogspot.se/2012/05/projekt-bloggerska-har-ar-jag.html

Då fick jag resultatet ENFP (extravision, intuition, känsla, perception). När jag gjorde testet idag fick jag "ESFP" ( extravision,sinnesförnimmelse,  känsla, perception). Jag har alltså, enligt testet, gått från intuitiv till kännande? Hhhhhhhhm. Man ska nog inte stirra sig blind på testresultat heller -verkligheten är så mycket mera komplex än vad några svar på frågor kan visa.

Nä, nu ska jag fortsätta bre glasyr på mina 80 muffins!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar