Followers

måndag 2 september 2013

Bananchips?

Jag har världens hatkärlek till bananchips.. förut hatade jag dem mer, men nu har jag lärt mig att älska dem. Ibland tycker jag att de är äckliga, men oftast inte. Nu däremot - mina bananchips har SLUTAT smaka banan? Whut. Köpte en påse på lösvikt, ni vet naturgodis, och nu tycker jag att de inte smakar banan. De är fortfarande så där härligt krispiga.. men banansmaken, den är puts väck.

Har ni någon teori om vad som kan ha hänt?

/Orolig bananchipsätare

1 kommentar:

  1. ÅH! Äntligen en till som tycker om bananchips! Har annars bara hört hur alla ratar mina älskade bananchips :-( Vet dock inte alls vad som kan tänkas ha hänt med deras smak? Köper du parrots eller exoticsnacks? Tycker nämligen att exoticsnacks bananchips är 1000gånger godare (speciellt dom doppade i yoghurt eller choklad<3) Ha he fint! Kram!

    SvaraRadera