Followers

lördag 24 augusti 2013

Socker

Dagen har gått i sockrets tecken. Min.. brunch bestod av en portion havregrynsgröt med massor av jordgubbssylt och hallonsylt, sen mjölk såklart. Till det en tunnbrödsstut med skinka och senap. Efter det hällde jag i mig kaffe med mjölk, choklad och marsipan.
Några timmar senare åt jag en skål med yoghurt, blåbär, sirap och kolasås. Samt en till tunnbrödsstut med skinka och senap. Sen bakade jag tårtbotten och slickade i mig en hel del smet.
Vanlig middag.
Efter middagen.. marsipan och choklad. Inget kaffe denna gång, jag fick i mig för mycket vid lunchen. Planerar att äta bär med vaniljsås och krossad choklad till kvällsfikat... men jag är ärligt talat inte så sugen på det. Jag gillar socker, men ibland kan det bli lite för mycket. Äh, det blir nog vaniljsås ändå. Är det lördag så ska jag ha min sockerchock!

Ps. Bilderna är från andra dagar!

Favorit köpe- vaniljsåsen skymtas i bakgrunden. Ska till veckan göra en hemmagjord vaniljkräm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar