Followers

tisdag 13 augusti 2013

Aj

Nu har jag fått håret klippt! Det var sannerligen mycket nödvändigt. Hur kort det blev och hur det ser ut tänker jag inte visa ännu, men en rejäl skillnad är det i alla fall! Oooootroligt härligt faktiskt.

Hur har det nu gått för mig, kanske ni undrar. Mitt förra inlägg var ju inte direkt det mest trevliga. Tja. Igår vaknade jag med en superstor äcklig vätskefylld blåsa på armen. Den växte under dagen och var nära bristningsgränsen... så jag och min bror gick emot vad som står om blåsor och stack ett litet hål på den. Den låg så olyckligt till att jag hade spräckt den i sömnen annars. Bättre då att spräcka den kontrollerat, eller hur? Men, bara en halvtimme senare var den nästan lika full igen. Vi tömde lite mera, smorde på vaselin och lindade om och lät det vara. Det är även många andra blåsor på armen, men de är inte lika stora. I morse vaknade jag med åter en stor blåsa, tack och lov inte riktigt lika gigantisk som igår.

Idag ska jag ta det lite lugnt, packa i ordning och äta lunch på stan med min bror. Kan ni gissa vad? Suuushi såklart! :D Har inte ätit det sedan i påskas så ni kan ju gissa att jag längtar hemskt mycket efter det. I morgon blir det bilresa hem till Ström igen, drygt åtta timmar bil. Bläh. Blä också på att jag kan se delar av mitt schema jag ska ha till hösten och det ser inte trevligt ut. Alls.

Min senaste sushi i Göteborg. Åt allt detta plus två bitar lax till :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar