Followers

onsdag 26 juni 2013

Snabb uppdatering

Så, ville bara säga att jag är framme och allt har gått finfint. Det har HIMLA segt att resa denna gång! Jag startade hemifrån vid tjugo i nio på morgonen och kom fram till huset i Uppsala ganska precis klockan sju. Först gick jag förbi huset med typ 30 meter, sedan vände jag mig om och såg vår bil stå där och utbrast i all ensamhet "Nämen, det är ju vår bil!" och gud vad härligt det var att öppna dörren och ställa ned alla tusen biljoner saker jag hade med mig. Det var TUNGT! Och då hade jag köpt mjölk och bröd också på väg hit. Uh. Dator, resväska, matsäck, dryck, mjölk, bröd.. och två paket jordgubbar, som jag hittade för 30 spänn tillsammans. Vilket kap!

Nu ska jag sova. Jag är supersupersupersugen på att krypa ned i sängen.. sov fem timmar natten till idag. Klev upp sex i morse.. huvva. I morgon ska jag sova ut!

Lunchen! Pastasallad på pasta (såklart), rökt skinka, majs, tomat, gurka och sallad. Rhode island-dressing till.
Efterrätt, eller mellis, det var någon timme senare. En stooor bit morotskaka, redan ätit typ tredjedel här. Den är både hög och stor... blev riktigt mätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar