Followers

tisdag 14 februari 2012

GIFS

Jag har hittat något nytt, roligt! Yaay! Man kan tydligen göra "gifs" vilket är som korta filmsnuttar ungefär... Hihi. Riktigt kul :D Kolla in sidan gifyo.com!

Idag skrev jag alltså matteprov och tja.. det gick faktiskt käpprätt åt skogen! Fick inte ens fram ett svar på alla frågor utan babblade bara fritt. Haha, det kanske också går! Oftast är ju uträkningen det viktigaste och vad man kommit fram till bör givetvis vara rätt, men har man bara slarvräknat fel så är det ju inte hela världen. .Brukar köra på taktiken om jag är osäker att skriva så mycket jag bara kan om ämnet för att visa att jag KAN det och inte skriva ut något riktigt svar. Oftast får man då något poäng i alla fall, istället för att  inte skriva något alls...

Alla hjärtans dag idag, ja tack. Ehe. Har firat med en efterrätt i alla fall och om några minuter kommer nästa! Mm! Första gjorde jag och det bestod av kvarg +rivet citronskal+ florsocker och toppat med mashmallows. Amnamnamn, det var gott! Nästa ska vara någon apelsinsorbet tydligen och det står syrran för :)

Borde egentligen tagit kort på efterrätten jag gjorde, men jag glömde det totalt. Dåligt! Tänker dock ta kort på nästa så får ni se. Måste verkligen börja fotografera igen- det är ju så kul! Men vad kan man fotografera som är lite intressant? Har ni några tips tro?

Så här ser jag ut på matteprovet! Ungefär.. Eheh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar